Twitter, politiek en de journalistiek

November 7, 2017

Ondertussen zijn wij al aan onze 13de podcast aflevering toe. Tijd voor een primeur! Omdat deze podcast oorspronkelijk gestart werd omtrent de Nederlandse verkiezingen heb ik vooral experts uit Nederland geïnterviewd. Voor de eerste keer laten wij nu een Vlaamse expert aan het woord. Politiek journalist Jan De Meulemeester (VTM) stond ons te woord omtrent politieke marketing. Een zeer boeiend gesprek omtrent sociale media en hun invloed op politieke communicatie en de journalistiek.

Samenvatting Podcast politieke marketing en verkiezingen, aflevering 13

Sociale media hebben de snelheid van de journalistiek aangepast. Door twitter is in de politiek de deadline van het nieuwsfeit nu het moment van het nieuwsfeit geworden. De tijd tussen de politieke quote en de uitzending ervan is geslonken tot enkele seconden. Een persconferentie wordt niet alleen meer opgenomen met een camera voor het volgende journaal. Wij nemen het nu ook op met de iPhone en streamen dit onmiddellijk Live op Facebook.

Elke dag gebeuren er politieke zaken, er worden dingen beslist en gezegd. Wij moeten in heel die stroom een onderscheid en inschatting maken van wat belangrijk is en wat niet. Wat overstijgt het banale? Eigenlijk ben je de historicus van de dag. Je brengt de politieke geschiedenis van die ene dag. Het is hetzelfde als een historicus die zegt wat is er gebeurd in 1958 bij het schoolpact. Wij zeggen wat er vandaag is gebeurd.

Deze snelheid houdt ook een risico in. Snelheid mag niet ten koste gaan van kwaliteit. En omdat het op sociale media vaak snel gaat, durft de journalistieke wereld wel eens een foutje maken. Het gaat dan niet enkel en alleen om schrijffouten maar ook inhoudelijke fouten. Sommigen redeneren dat omdat het allemaal zo snel gaat op sociale media, het ook niet zo nauw steekt met de nauwkeurigheid. Men gaat soms iets te slordig om met de online berichtgeving.

In politieke communicatie merk je dit ook af en toe. Er zijn genoeg voorbeelden van iemand die een verkeerde tweet of Facebookbericht online plaatst. Achteraf hebben ze er spijt van, maar dan is het natuurlijk wel al te laat. Of die boodschap nu via sociale media, het nieuws of zelfs via een postduif uitgebracht wordt doet er niet toe.

 

Online debatprogramma

Veel redacties hebben het structureel probleem dat de online redactie vaak als minderwaardig wordt beschouwd, men gaat ervan uit dat hier vooral de jonge mensen zitten zonder ervaring. Dit beeld is volledig verkeerd. Vandaag is het nog altijd de regel dat de klassieke media de content voor online media voorzien. Wij hebben dit met ons online debatprogramma omgedraaid. Wij zorgen nu voor de content van de klassieke media. Als iets nieuwswaardig wordt verteld in het debat, dan gebruiken we dit opnieuw in het nieuws van 7 uur. Zo bereiken wij vaak een zeer groot publiek, ondanks dat wij het op een zeer merkwaardig moment houden: dinsdagnamiddag om 15u.

 

Tips om een goed politiek debat te voeren

Je moet voor jezelf berekenen hoeveel tijd je hebt om aan het woord te komen. Vaak denk je dat het meer is dan hoe het in werkelijkheid is. Je moet gewapend en voorbereid naar het debat gaan. Weet goed waar je in die korte tijd consequent voor wil gaan. Als je maar een beperkte tijd hebt om je ideeën bekend te maken, moet je opletten dat je eerst je idee voorstelt en pas daarna de motivatie.

Kort gezegd: timing berekenen, goed nadenken over je boodschap en deze duidelijk overbrengen.

Eerst studeren en dan spreken is ‘key’.

 

Heeft Twitter nog een toekomst in politieke marketing?

Het heeft zeker nog een toekomst, alleen is het natuurlijk een nadeel dat er 10 parlementen en veel van hun vertegenwoordigers op Twitter actief zijn. Politici die vroeg gestart zijn met sociale media hebben natuurlijk zo wel een voordeel. Op dat moment zaten er nog niet te veel politici op het kanaal en werden ze ook sneller gevolgd.

Maar uiteindelijk is het toch vooral de inhoud die het verschil maakt. Als je kijkt naar de politici die vandaag actief zijn op Twitter en Facebook, dan zijn er toch maar weinigen die er echt veel werk in steken. Er worden heel veel inspiratieloze tweets de wereld ingestuurd. Men tweet maar iets om er bij te zijn. Dit verdwijnt natuurlijk volledig in de massa. Velen hebben dit merkwaardig genoeg nog niet door. Ze denken dat sociale media nog steeds tools zijn die je onmiddellijk belangrijk en populair zullen maken. Dit is een vrij onvolwassen gebruik van sociale media

Een sterk voorbeeld is Theo Francken. Je krijgt een stukje te zien van zijn familieleven, zijn boodschappen gaan over beleid en er zit vaak ook een stukje emotie in. Hij doet dit ook proactief, hij begrijpt dat hij met Facebook een nieuw kanaal heeft om zijn publiek te bereiken. Je moet dit dan natuurlijk wel consequent blijven doen.

Dit gaat niet over platte marketing. Je moet je politiek merk consequent blijven uitbouwen, je moet daar tijd insteken.

 

Spelen sociale media ook een rol in het feit of je al dan niet in de traditionele media raakt?

Sociale media zijn een megafoon voor individuele politici. Het is een beetje een café waar politici, wetstraat-journalisten, opiniemakers allemaal samenzitten en elkaar volgen. Via een goed getimede en interessante tweet wordt de kans groter om opgemerkt te worden door een journalist en wordt je even later gecontacteerd. Dit is al vaak zo gebeurd. Kijk maar naar Elio Di Rupo die ons via zijn facebookpagina met een heel hip Instagramachtig filmpje opwarmt voor de lancering van zijn boek. Daarmee trok hij de aandacht van onze hoofdredactie en stuurden wij cameraploegen om het moment van de effectieve voorstelling te filmen.

 

Tips om je politieke boodschap in de media te krijgen

Het is absoluut een aanrader om je te specialiseren. Op basis van die specialiteit kan je makkelijker een goede band opbouwen met bepaalde journalisten. Ze word je op termijn ook voorgesteld als experts en door de partij naar voorgeschoven als experts. Het hangt natuurlijk ook wat af van de specialisatie. De ene is al meer mediageniek dan de andere. Iemand uit de commissie van volksgezondheid is in het algemeen niet zo populair, maar door de recente eiercrisis kwamen deze nu wel aan bod. Of politici die al jaren bezig zijn met het thema veiligheid, anti-terreur, radicalisering halen nu ook vaak de pers. Enkele jaren geleden was dit helemaal anders. Je moet een beetje de tijdsgeest, de geschiedenis en de actualiteit met je meehebben. Hoe dan ook, blijft het belangrijk om altijd te blijven werken aan je politiek merk.

 

Ultratip

Altijd eerlijk zijn. Een eerlijke kwetsbare boodschap werkt altijd. Nooit liegen!

 

BENIEUWD NAAR MEER TIPS?

Klik dank op onderstaande knop voor een gratis e-book boordevol interessante inzichten!

Ja, ik wil een gratis e-book

No comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X

Wachtwoord vergeten?

Meld je aan

Herstel wachtwoord
Geef je e-mail adres. Een nieuw wachtwoord wordt verzonden.

GRATIS TIPS?
Een sociale media audit?
Organisatieblindheid zorgt ervoor dat je niet meer jouw eigen verbeterpunten ziet. Als onafhankelijke experts is het voor ons makkelijker om de kinderfoutjes op te sporen en de ‘quick wins‘ te zien.
  • Krachtig advies
  • Volledig op jouw maat
  • Veel praktische tips
  • Korte termijn
  • Onafhankelijk onderzoek
  • Begrijpbaar
  • Psychologisch onderbouwd
"ja, ik wil meer informatie over de sociale media audit!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Starterspakket
CONTACT
Bedankt voor jouw interesses in het starterspakket. Geef wat uitleg over jouw situatie en wij nemen snel contact met je op.
Thank You. We will contact you as soon as possible.
Basispakket
CONTACT
Bedankt voor jouw interesses in het basispakket. Geef wat uitleg over jouw situatie en wij nemen snel contact met je op.
Thank You. We will contact you as soon as possible.
Gevorderd
CONTACT
Bedankt voor jouw interesses in het pakket voor gevorderden. Geef wat uitleg over jouw situatie en wij nemen snel contact met je op.
Thank You. We will contact you as soon as possible.
Perscommunicatie
Bedankt voor jouw interesse in deze dienst. Laat in het contactformulier weten waar je juist nood aan hebt. Wij nemen dan snel met jou contact op.
  • Persbericht schrijven
  • Analyse en monitoren
  • Presentatie perscommunicatie
  • Workshop persberichten schrijven
CONTACT
Thank You. We will contact you as soon as possible.
Personal branding
Bedankt voor jouw interesse in deze dienst. Laat in het contactformulier weten waar je juist nood aan hebt. Wij nemen dan snel met jou contact op.
  • Keynotes online personal branding
  • Workshops online personal branding
  • Optimalisatie online personal branding
  • Personal branding voor politici
CONTACT
Thank You. We will contact you as soon as possible.
Sociale media
Bedankt voor jouw interesse in deze dienst. Laat in het contactformulier weten waar je juist nood aan hebt. Wij nemen dan snel met jou contact op.
  • Starterskit sociale media
  • Presentatie of workshop sociale media
  • All-In-One sociale media
  • Sociale media audit
  • Sociale media Q&A
  • Politieke communicatie en sociale media
CONTACT
Thank You. We will contact you as soon as possible.
Online marketing
Bedankt voor jouw interesse in deze dienst. Laat in het contactformulier weten waar je juist nood aan hebt. Wij nemen dan snel met jou contact op.
  • All-In-One Responsive Website
  • Blog onderhouden
  • Social media
  • E-mailmarketing
  • Online adverteren
CONTACT
Thank You. We will contact you as soon as possible.
Workshop politieke communicatie
Via deze praktische workshop krijg je veel bruikbare en inspirerende tips om te scoren met sociale media. Alles is psychologisch en wetenschappelijk onderbouwd.
  • Je wilt de laatste trends?
  • Je wilt veel concrete tips?
  • Hoe maak je een goede indruk?
  • Hoe zorg je voor interactie?
  • Hoe ga je om met negatieve reacties?
  • Je wilt een groter bereik?
  • Hoe moet je mensen overtuigen?
"ja, ik wil meer informatie over de workshop!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Presentatie online marketing
Via deze inspirerende presentatie krijg je bruikbare en inspirerende tips om te scoren met sociale media. Alles is psychologisch en wetenschappelijk onderbouwd.
  • Ideaal om een groep te inspireren
  • Concrete tips
  • Waarom zijn sociale media belangrijk?
  • Psychologische effecten van sociale media?
  • Hoe moet je mensen overtuigen?
  • Regels van het online adverteren
"ja, ik wil meer informatie over de presentatie!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Freelance campagnemanager
Huur ons in om samen een fantastische campagne te maken. Niet zoveel kennis van politieke communicatie, laatste trends en succesvolle technieken? Geen probleem! Wij staan jou met raad en daad bij.
  • Flyers
  • Website
  • Sociale media
  • Pers
  • ...
    "ja, ik wil hulp voor mijn campagne!"
    Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Q&A politieke communicatie
Zit je met enkele concrete vragen? Je hebt een strategie uitgewerkt en wilt deze eens aan een expert voorleggen? Je wilt snel concrete feedback. Via een Skype-gesprek antwoorden wij een uur lang op al jouw vragen.
  • Kort
  • Snel
  • Concrete feedback
  • Goedkoop
"ja, ik wil een uurtje vragen stellen!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Freelance campagnemanager
Huur ons in om samen een fantastische campagne te maken. Niet zoveel kennis van politieke communicatie, laatste trends en succesvolle technieken? Geen probleem! Wij staan jou met raad en daad bij.
  • Website
  • Sociale media
  • Pers
  • Flyers
  • ...
"ja, ik wil meer informatie over deze samenwerking!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
USA ROADTRIP
Ik ging richting de States om er te leren over politieke communicatie, verkiezingen en marketing. Ik wil er een e-book over schrijven en een presentatie over maken. Interesse? Laat jouw gegevens na. Ik neem contact met je op van zodra alles klaar is.
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
GEGEVENS
USA ROADTRIP
Ik ging richting de States om er te leren over politieke communicatie, verkiezingen en marketing. Ik wil er een e-book over schrijven en een presentatie over maken. Interesse? Laat jouw gegevens na. Ik neem contact met je op van zodra alles klaar is.
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
GEGEVENS
Snapchat en politiek
Snapchat is aan het boomen! Met de verkiezingen in het vooruitzicht kan het dus ook een belangrijk kanaal worden om als lokaal politicus op aanwezig te zijn. Met Snapchat kan je een jonge doelgroep bereiken, toekomstige kiezers
  • Gratis
  • E-book
  • Quick wins
  • Handleiding
  • Voorbeelden
"ja, ik wil een gratis e-book downloaded over Snapchat"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Snapchat en politiek
Snapchat is aan het boomen! Met de verkiezingen in het vooruitzicht kan het dus ook een belangrijk kanaal worden om als lokaal politicus op aanwezig te zijn. Met Snapchat kan je een jonge doelgroep bereiken, toekomstige kiezers
  • Gratis
  • E-book
  • Quick wins
  • Handleiding
  • Voorbeelden
"ja, ik wil een gratis e-book over Snapchat en politiek"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Snapchat en politiek
Snapchat is aan het boomen! Met de verkiezingen in het vooruitzicht kan het dus ook een belangrijk kanaal worden om als lokaal politicus op aanwezig te zijn. Met Snapchat kan je een jonge doelgroep bereiken, toekomstige kiezers
  • Gratis
  • E-book
  • Quick wins
  • Handleiding
  • Voorbeelden
"ja, ik wil een gratis e-book downloaded over Snapchat"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Een sociale media audit?
Organisatieblindheid zorgt ervoor dat je niet meer jouw eigen verbeterpunten ziet. Als onafhankelijke experts is het voor ons makkelijker om de kinderfoutjes op te sporen en de ‘quick wins‘ te zien.
  • Goedkoop
  • Kort en krachtig advies
  • Volledig op jouw maat
  • Veel praktische tips
  • Korte termijn
  • Onafhankelijk onderzoek
  • Begrijpbaar
"ja, ik wil meer informatie over de sociale media audit!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Presentatie politieke communicatie
Ik trok enkele weken naar Amerika om er te leren over de verkiezingen en politieke marketing. Amerika is namelijk nog steeds een trendsetter op vlak van politieke communicatie. Wil je als eerste de nieuwe succesvolle trends horen? Nodig mij dan nu GRATIS uit voor een keynote! Wacht niet te lang! Ik kan maar een beperkt aantal gratis presentaties geven vanwege een drukke agenda.
  • Praktische tips
  • Boeiende anekdotes
  • Amerikaanse verkiezingen
  • Volledig Gratis
"ja, ik wil meer informatie over de presentatie!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Big data en politiek?
Big data wordt gezien als 'the new big thing' in politieke communicatie. Wie als eerste iets nieuws op een goede manier kan inzetten, wint verkiezingen. Data verzamelen en data analyseren is niet eenvoudig. Wij hebben echter een oplossing. Goedkope analyserapporten! Benieuwd wat dit juist inhoudt? Neem dan snel contact met ons op en ga zo met voorsprong de volgende verkiezingen in!
"ja, ik wil meer informatie over de analyserapporten!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Snapchat en politiek
Snapchat is aan het boomen! Met de verkiezingen in het vooruitzicht kan het dus ook een belangrijk kanaal worden om als lokaal politicus op aanwezig te zijn. Met Snapchat kan je een jonge doelgroep bereiken, toekomstige kiezers
  • Gratis
  • Tips
  • Quick wins
  • Praktisch
"ja, ik wil gratis tips over Snapchat en politiek"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
OR
Ontvang regelmatig waardevolle tips!
{subscription-facebook}
{subscription-google}
MIS GEEN TIPS!
Wil je regelmatig waardevolle tips en voorbeelden in jouw mailbox? Schrijf je dan nu in voor onze gratis updates met tips.
SHARE
OF
Blijf op de hoogte!
Door je aan te melden krijg je waardevol advies over sociale media, politieke communicatie en personal branding. Geen overload aan informatie. Kort en krachtige tips. Beloofd!
GRATIS keynote
Wij nemen contact met jou op om een datum af te spreken.
  Wij haten spam!
Enter Your Account
{loginbox-username}
{loginbox-password}
{loginbox-remember}
Remember Me
{recaptcha}
{loginbox-submit}
GRATIS WEBINAR
Schrijf je in voor de gratis webinar over trends in politieke communicatie.
Dinsdag 13 december van 12u tot 13u.
DE BEELDVOERDER
"ja, ik wil meer informatie over deze samenwerking!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
"ja, ik wil meer informatie over deze samenwerking!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Workshop personal branding
Via deze praktische workshop krijg je veel bruikbare en inspirerende tips om te scoren met personal branding. Alles is psychologisch en wetenschappelijk onderbouwd.
  • Hoe maak je een goede online indruk?
  • Je wilt veel concrete tips?
  • Wat zijn de succesfactoren?
  • Psychologische experimenten
  • Concrete voorbeelden
  • Sociale media en personal branding
"ja, ik wil meer informatie over de workshop!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Workshop personal branding
Via deze praktische workshop krijg je veel bruikbare en inspirerende tips om te scoren met personal branding. Alles is psychologisch en wetenschappelijk onderbouwd.
  • Hoe maak je een goede online indruk?
  • Je wilt veel concrete tips?
  • Wat zijn de succesfactoren?
  • Psychologische experimenten
  • Concrete voorbeelden
  • Sociale media en personal branding
"ja, ik wil meer informatie over de workshop!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Blijf op de hoogte!
Wil je steeds op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen? Of wil je regelmatig waardevolle tips en voorbeelden in jouw mailbox? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.
Ja, ik wil gratis tips E-mailadres Achternaam
Hoe word ik burgemeester?
Tijdens de Amerikaanse verkiezingen trok ik 3 weken naar Amerika om er van de besten bij te leren. Ik heb een groot deel van mijn opgedane kennis nu neergeschreven. Om dit e-book zo praktijkgericht mogelijk te houden, heb ik me vooral gefocust op de lokale verkiezingen. Meld je aan en je ontdekt maar liefst 30 tips om burgemeester te worden!
  • Gratis
  • E-book
  • 30 tips
  • Handleiding
  • Voorbeelden
"ja, ik wil een gratis e-book met tips om burgemeester te worden."
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
HOE WORD JE BURGEMEESTER?
Tijdens de Amerikaanse presidentsverkiezingen trok ik naar Amerika om er de experts op vlak van social media en politieke marketing te interviewen. In februari zit ik in Washington DC samen met het marketingteam van President Donald Trump. De weken en maanden na mijn roadtrip trok ik heel Vlaanderen rond om mijn verzamelde kennis te delen via een keynote. Een groot deel daarvan heb ik nu neergeschreven. Om dit e-book zo praktijkgericht mogelijk te houden, heb ik me vooral gefocust op de lokale verkiezingen.
Download net als meer dan 1000 andere politici het e-book en je krijgt maar liefst 30 tips voor jouw (online) campagne.
Workshop scoren met sociale media
Via deze praktische workshop krijg je veel bruikbare en inspirerende tips om te scoren met sociale media. Alles is psychologisch en wetenschappelijk onderbouwd. Zet alvast in je agenda: 9, 16 en 23 maart. Investering = €295 excl. BTW
  • Hoe maak je online een goede eerste indruk?
  • De principes van het online overtuigen?
  • Van een idee naar een communicatiestrategie
  • Op welke kanalen moet je inzetten?
  • Online adverteren
  • Welke tools besparen je tijd?
  • Trends in sociale media
"ja, ik wil mij inschrijven voor de workshop!"
Na deze inschrijving sturen wij je een factuur
Twitter en politiek
Tijdens mijn opleiding communicatiemanagement deed ik een onderzoek naar de gebruikte tactieken door Vlaamse politici op Twitter. Ik heb nu alles wat samengevat en gebundeld in een gratis whitepaper.
  • Gratis
  • Whitepaper
  • Tips
  • Onderzoek
  • Twitter
"ja, ik wil deze gratis whitepaper over Twitter en politieke communicatie."
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Podcast
Via onze podcast kan je verschillende afleveringen beluisteren over trends in politieke communicatie. Wil je na de laatste aflevering de belangrijkste inzichten per mail krijgen? Schrijf je dan nu in!
  • Facebook
  • Snapchat & Instagram
  • Video's
  • Personal branding
  • Big data
"ja, ik wil de belangrijkste inzichten uit de podcast."
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Psychometrie & politiek
Big data in combinatie met psychologische modellen wordt gezien als 'the new big thing' in politieke communicatie. Wie als eerste iets nieuws op een goede manier kan inzetten, wint verkiezingen. Neem met ons contact op als hierover meer informatie wilt. Of laten we eens samenzitten!
"ja, ik wil hier meer informatie over!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
"ja, ik wil meer informatie over deze samenwerking!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
267% MEER CONVERSIE
Benieuwd wat voor psychologisch trucje maar liefst 267% conversie opleverde?
Ik stuur je het onmiddellijk door per mail!
"ja, ik wil meer informatie over deze presentatie!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Twitter en politiek
Tijdens mijn opleiding communicatiemanagement deed ik een onderzoek naar de gebruikte tactieken door Vlaamse politici op Twitter. Ik heb nu alles wat samengevat en gebundeld in een gratis whitepaper.
  • Gratis
  • Whitepaper
  • Tips
  • Onderzoek
  • Twitter
"ja, stuur mij deze gratis whitepaper!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Twitter en politiek
Tijdens mijn opleiding communicatiemanagement deed ik een onderzoek naar de gebruikte tactieken door Vlaamse politici op Twitter. Ik heb nu alles wat samengevat en gebundeld in een gratis whitepaper.
  • Gratis
  • Whitepaper
  • Tips
  • Onderzoek
  • Twitter
"ja, stuur mij deze gratis whitepaper!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
"ja, ik wil meer informatie over deze samenwerking!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Ik kan je niet onmiddellijk laten weten hoeveel een workshop kost. Dit hangt af van de duur, aantal deelnemers, onderwerp, ...
Prijzen variëren van 240 euro tot 1970 euro
Vul je gegevens onderaan in, dan neem ik onmiddellijk met jou contact op. Zo kan ik luisteren naar je vragen en je een correcte prijs geven.
7 POWER TIPS
Wij bundelden 7 krachtige tips die jouw bereik op Facebook onmiddellijk zullen verhogen. Nog niet echt bezig met sociale media en wil je hier verandering in brengen? Deze tips zijn ideaal om te starten!
"Krijg onmiddellijk het gratis e-book met tips om je bereik op Facebook te verhogen."
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.

✅ Gratis

✅ 7 krachtige tips

✅ Facebook

✅ Bereik verhogen

✅ E-book

7 TIPS NEUROMARKETING
Wij bundelden 7 krachtige tips uit de neuromarketing en sociale psychologie. Vaak eenvoudig en kleine verschillen, maar de resultaten zijn indrukwekkend.
"Krijg onmiddellijk het gratis e-book met tips uit de neuromarketing en psychologie"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.

✅ Gratis

✅ 7 krachtige tips

✅ Neuromarketing

✅ Sociale psychologie

✅ E-book

Zelfde prijs, toch goedkoper
Wij bundelden 5 trucjes uit psychologie om je prijs goedkoper te doen lijken. Vaak eenvoudig en kleine verschillen, maar de resultaten zijn indrukwekkend.
"Krijg onmiddellijk het gratis e-book met trucs uit de psychologie"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.

✅ Gratis

✅ 5 psychologische trucs

✅ Prijspsychologie

✅ E-book

✅ Concrete voorbeelden

GRATIS CONSULTANCY
Wij leggen je aan de hand van concrete tips uit hoe het KOLA-model jou kan helpen. Zo krijg je advies om je online marketingtechnieken te verbeteren. Dit kan via de telefoon of via Skype.
"Krijg onmiddellijk gratis tips. Toegepast op jouw case"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.

✅ Gratis

✅ Krachtige tips

✅ KOLA

✅ Consultancy

✅ Online marketing

Ik kan je niet onmiddellijk laten weten hoeveel de investering van een workshop is. Dit hangt af van de duur en het aantal deelnemers.
Prijzen variëren van 290 euro voor een uur tot 2100 euro voor een hele dag.
Vul je gegevens onderaan in, dan neem ik onmiddellijk met jou contact op. Zo kan ik luisteren naar je ambities en je een correcte prijs geven.
GRATIS CONSULTANCY
Wij leggen je aan de hand van concrete tips uit hoe je jouw Facebookpagina of website kan verbeteren. Dit kan via de telefoon of via Skype.
"Krijg onmiddellijk gratis tips. Toegepast op jouw case"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.

✅ Gratis

✅ Krachtige tips

✅ Optimalisatie

✅ Consultancy

✅ Online marketing

Ik kan je niet onmiddellijk laten weten hoeveel de investering is. Alles hangt af van waar je nood aan hebt.
Prijzen liggen tussen 977 euro tot 6997 euro.
Vul je gegevens onderaan in, dan neem ik onmiddellijk met jou contact op. Zo kan ik luisteren naar je ambities en je een correcte prijs geven.
Tips campagne Macron
De belangrijkste lessen die jij kan leren van president Macron op vlak van Big Data, psychologie, overtuigen en sociale media.
"Krijg onmiddellijk het gratis e-book met tips uit de campagne van Macron."
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.

✅ Gratis

✅ Krachtige tips

✅ Sociale media

✅ Campagne voeren

✅ E-book

Tips politieke websites
Wil je weten wat nu een website geschikt maakt voor politieke campagnes? Download dan gratis dit e-book. Je krijgt veel handige tips en een checklist die je kan gebruiken voor je website. We benoemen ook de meest gemaakte fouten.
"Krijg onmiddellijk het gratis e-book met tips om je website te verbeteren."
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.

✅ Gratis

✅ Krachtige tips

✅ Website

✅ Handige checklist

✅ E-book