Politieke communicatie: Het Nieuwe Campagne Voeren (Boek)

June 27, 2017

Feest! Ons eerste boek over politieke communicatie en sociale media is officieel gelanceerd. Samen met Nadja Desmet schreef zaakvoerder Reinout Van Zandycke het boek ‘Het Nieuwe Campagne Voeren’. Benieuwd naar welke boeiende inzichten in het boek staan? Je kan het boek kopen of ons boeken voor een workshop!

√  Boek kopen
 Meer info over de workshops en keynotes

Over wat gaat ‘Het Nieuwe Campagne Voeren? 

De politieke succesverhalen van de afgelopen jaren tonen aan dat je door het juist inzetten van sociale media en big data de verkiezingen kan winnen. Dit nieuwe campagne voeren heeft als doel het juiste publiek met de juiste boodschap te bereiken. Daarnaast moet je als politicus voortdurend bezig zijn met het optimaliseren van je inspanning. Je strategie op Facebook en collega’s heeft immers enkel aan belang toegenomen.

Het is niet meer voldoende om enkel en alleen wat berichten online te plaatsen. Politici worden content marketeers – en dit continu, niet enkel tijdens de campagne. Schakel de toevalsfactor uit bij de volgende verkiezingen en zorg dat je top-of-mind bent bij het kleuren van de bolletjes. Het nieuwe campagnevoeren is dus al gestart!

Dit blogbericht geeft jou een beeld van wat we in het boek bespreken. Het nieuwe campagne voeren geeft jou de beste inzichten die jij kan toepassen voor jouw politieke campagne. Want laten we eerlijk zijn, credibiliteit bouw je niet op tijdens de campagneperiode, daar ben je nu al bezig.

Waarom zijn sociale media belangrijk binnen politieke communicatie?

 “Er is maar één ding erger dan dat er over je gesproken wordt, namelijk dat er niet over je gesproken wordt.”  – Oscar Wilde

De hoofdreden om aanwezig te zijn op sociale media is zeer simpel: je kiezer is erop actief!

Sociale media zijn extreem populair. Voor politici is het de ideale manier om rechtstreeks te communiceren met de kiezer. Persoonlijke meningen en realisaties, maar nog belangrijker: je kan in dialoog treden met jouw doelgroep.

Starten met sociale media.

De afgelopen jaren zijn er gigantisch veel sociale mediakanalen bijgekomen. In het boek focussen wij ons enkel op de kanalen waar je het meest relevant kan zijn.

  • Facebook

    De slag om de kiezer wordt voornamelijk gestreden op Facebook. Het sociale netwerk heeft miljoenen gebruikers meer dan Twitter. Ook is het op Facebook tegen betaling mogelijk doelgroepen te benaderen met advertenties.

  • Twitter

    Dit kanaal gebruikt men eerder om op snelle termijn korte reacties te geven op iets dat actueel is. Daarnaast is het ook gemakkelijk om een doorverwijzing te geven naar een webpagina voor een meer genuanceerdere mening.

  • Instagram

    Dit platform is de tool bij uitstek voor personal branding. Op die manier kun je een completer beeld geven van jezelf en de partij. Aan de hand van foto’s uit zowel de professionele context als de privésfeer.

  • Snapchat

    Dit medium is enorm fijn om een jong doelpubliek aan te spreken en vooral om interactie uit te lokken. Maar liefst 66,5% van de dagelijkse actieve gebruikers is tussen 16 en 24 jaar oud.

Welk kanaal je moet kiezen hangt af van hoe en wat jij wilt communiceren. Experimenteer ermee en vroeg of laat zal jij wel merken wat aanslaat voor jouw campagne. Het absolute minimum is natuurlijk wel actief zijn op Facebook.

Het belang van de beeldvoerder.

Tegenwoordig draait het op sociale media veel meer om beelden dan om lange stukken tekst. Denk maar aan de opkomst van kanalen zoals Instagram en Snapchat. Daar wordt amper nog gewerkt met tekst. De toekomst is dan ook aan de beeldvoerder. We zouden zelfs kunnen zeggen dat de job van de woordvoerder overbodig aan het worden is.

Een beeldvoerder doet veel meer dan waar er vandaag nood aan is. Dat is niet om enkel in de pers te komen, zoals de woordvoerder probeert. Dat is wel om de miljoenen mensen op sociale media te bereiken. Lange teksten scoren niet meer, beelden wel.

In deze tijden van communicatieoverload moet je letterlijk de ogen van de kiezer op jou richten. Gebruik visuele media! Het is vandaag essentieel voor politieke communicatie.

Online overtuigen via sociale media.

Sociale media hebben veel veranderd, maar de principes van het overtuigen en de psychologie van het stemmen blijven doorheen de jaren relatief gezien wel gelijk. Hoe bepalen mensen op wie ze stemmen en hoe kan je ze overtuigen om jouw bolletje te kleuren.

Er zijn enkele zaken waar je altijd rekening mee moet houden:

  • Er zijn verschillende kiezersgroepen (onze kiezer, hun kiezers en de zwevende kiezers).
  • De kiezer past het principe toe van representatieve democratie, de kiezer stemt op de persoon die het best overeenkomt met zijn verwachtingen.
  • De kiezer zal zijn keuze vaak laten afhangen van persoonlijkheidskenmerken (competentie, leiderschap, integriteit en empathie).
Monitoren en adverteren op sociale media.

Monitoren is simpelweg in de gaten houden wat er online verschijnt. Over jou, over je partij, over jouw visie, onderwerpen waar je mee bezig bent, lokale gebeurtenissen, reacties op de actualiteit, etc. Je vangt in feite op wat er leeft. Je kunt op de hoogte blijven van dingen door regelmatig je sociale kanalen te checken, maar je kan ook gericht zoeken, op hashtags bijvoorbeeld.

Door te monitoren heb je een goed idee van wat er leeft bij de burger, welke thema’s er relevant zijn. Als je jouw doelgroep en jouw boodschap goed op elkaar afstemt, is jouw boodschap ook relevant.

Adverteren voor politici

Adverteren op sociale media is een heel gerichte manier om te targeten. Je bakent jouw doelgroep af op basis van demografische gegevens, interesse en locatie. Adverteren kan op verschillende sociale mediakanalen. In het boek focussen wij ons op adverteren op Facebook en Instagram. Maar weet dat je het ook kan op andere sociale mediakanalen.

 De toekomst van sociale media en politieke communicatie: big data.

Het jaar voor de verkiezingen wordt ook wel eens ‘peacetime‘ genoemd. Eigenlijk moet je dan al volop bezig zijn met de campagne, want dan heb je de kans en de tijd om alles te testen. Je hebt de mogelijkheid om data te verzamelen die je helpt om in het verkiezingsjaar te scoren. Politieke communicatie is al lang geen natte-vinger-werk meer.

In het boek bespreken we 2 enorm belangrijk manieren om data te verzamelen. Men ziet ze als ‘the new big things’ in politieke communicatie.

A/B-testen: Dit is een methode om verschillende versies van een webpagina, app, facebookadvertentie, landingspagina… tegenover elkaar te testen en te zien welke het best presteert. De gegevens helpen je om te bepalen welke variant je moet inzetten om te scoren.

Big data: Kort gezegd is big data het verzamelen van gegevens die dan gebruikt wordt om conclusies te trekken. Heel vaak gaat men deze big data verzamelen via online media. Je moet beseffen dat alles wat je online doet ook wordt bijgehouden. In het boek bespreken wij dit veel uitgebreider en geven we concrete voorbeelden en tips van wat er met big data mogelijk is.

Benieuwd naar het volledige verhaal boordevol concrete voorbeelden en tips?
Klik hier om het boek te bestellen!

 

Auteurs van het boek:

No comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X

Wachtwoord vergeten?

Meld je aan

Herstel wachtwoord
Geef je e-mail adres. Een nieuw wachtwoord wordt verzonden.

GRATIS TIPS?
Een sociale media audit?
Organisatieblindheid zorgt ervoor dat je niet meer jouw eigen verbeterpunten ziet. Als onafhankelijke experts is het voor ons makkelijker om de kinderfoutjes op te sporen en de ‘quick wins‘ te zien.
  • Krachtig advies
  • Volledig op jouw maat
  • Veel praktische tips
  • Korte termijn
  • Onafhankelijk onderzoek
  • Begrijpbaar
  • Psychologisch onderbouwd
"ja, ik wil meer informatie over de sociale media audit!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Starterspakket
CONTACT
Bedankt voor jouw interesses in het starterspakket. Geef wat uitleg over jouw situatie en wij nemen snel contact met je op.
Thank You. We will contact you as soon as possible.
Basispakket
CONTACT
Bedankt voor jouw interesses in het basispakket. Geef wat uitleg over jouw situatie en wij nemen snel contact met je op.
Thank You. We will contact you as soon as possible.
Gevorderd
CONTACT
Bedankt voor jouw interesses in het pakket voor gevorderden. Geef wat uitleg over jouw situatie en wij nemen snel contact met je op.
Thank You. We will contact you as soon as possible.
Perscommunicatie
Bedankt voor jouw interesse in deze dienst. Laat in het contactformulier weten waar je juist nood aan hebt. Wij nemen dan snel met jou contact op.
  • Persbericht schrijven
  • Analyse en monitoren
  • Presentatie perscommunicatie
  • Workshop persberichten schrijven
CONTACT
Thank You. We will contact you as soon as possible.
Personal branding
Bedankt voor jouw interesse in deze dienst. Laat in het contactformulier weten waar je juist nood aan hebt. Wij nemen dan snel met jou contact op.
  • Keynotes online personal branding
  • Workshops online personal branding
  • Optimalisatie online personal branding
  • Personal branding voor politici
CONTACT
Thank You. We will contact you as soon as possible.
Sociale media
Bedankt voor jouw interesse in deze dienst. Laat in het contactformulier weten waar je juist nood aan hebt. Wij nemen dan snel met jou contact op.
  • Starterskit sociale media
  • Presentatie of workshop sociale media
  • All-In-One sociale media
  • Sociale media audit
  • Sociale media Q&A
  • Politieke communicatie en sociale media
CONTACT
Thank You. We will contact you as soon as possible.
Online marketing
Bedankt voor jouw interesse in deze dienst. Laat in het contactformulier weten waar je juist nood aan hebt. Wij nemen dan snel met jou contact op.
  • All-In-One Responsive Website
  • Blog onderhouden
  • Social media
  • E-mailmarketing
  • Online adverteren
CONTACT
Thank You. We will contact you as soon as possible.
Workshop politieke communicatie
Via deze praktische workshop krijg je veel bruikbare en inspirerende tips om te scoren met sociale media. Alles is psychologisch en wetenschappelijk onderbouwd.
  • Je wilt de laatste trends?
  • Je wilt veel concrete tips?
  • Hoe maak je een goede indruk?
  • Hoe zorg je voor interactie?
  • Hoe ga je om met negatieve reacties?
  • Je wilt een groter bereik?
  • Hoe moet je mensen overtuigen?
"ja, ik wil meer informatie over de workshop!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Presentatie online marketing
Via deze inspirerende presentatie krijg je bruikbare en inspirerende tips om te scoren met sociale media. Alles is psychologisch en wetenschappelijk onderbouwd.
  • Ideaal om een groep te inspireren
  • Concrete tips
  • Waarom zijn sociale media belangrijk?
  • Psychologische effecten van sociale media?
  • Hoe moet je mensen overtuigen?
  • Regels van het online adverteren
"ja, ik wil meer informatie over de presentatie!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Freelance campagnemanager
Huur ons in om samen een fantastische campagne te maken. Niet zoveel kennis van politieke communicatie, laatste trends en succesvolle technieken? Geen probleem! Wij staan jou met raad en daad bij.
  • Flyers
  • Website
  • Sociale media
  • Pers
  • ...
    "ja, ik wil hulp voor mijn campagne!"
    Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Q&A politieke communicatie
Zit je met enkele concrete vragen? Je hebt een strategie uitgewerkt en wilt deze eens aan een expert voorleggen? Je wilt snel concrete feedback. Via een Skype-gesprek antwoorden wij een uur lang op al jouw vragen.
  • Kort
  • Snel
  • Concrete feedback
  • Goedkoop
"ja, ik wil een uurtje vragen stellen!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Freelance campagnemanager
Huur ons in om samen een fantastische campagne te maken. Niet zoveel kennis van politieke communicatie, laatste trends en succesvolle technieken? Geen probleem! Wij staan jou met raad en daad bij.
  • Website
  • Sociale media
  • Pers
  • Flyers
  • ...
"ja, ik wil meer informatie over deze samenwerking!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
USA ROADTRIP
Ik ging richting de States om er te leren over politieke communicatie, verkiezingen en marketing. Ik wil er een e-book over schrijven en een presentatie over maken. Interesse? Laat jouw gegevens na. Ik neem contact met je op van zodra alles klaar is.
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
GEGEVENS
USA ROADTRIP
Ik ging richting de States om er te leren over politieke communicatie, verkiezingen en marketing. Ik wil er een e-book over schrijven en een presentatie over maken. Interesse? Laat jouw gegevens na. Ik neem contact met je op van zodra alles klaar is.
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
GEGEVENS
Snapchat en politiek
Snapchat is aan het boomen! Met de verkiezingen in het vooruitzicht kan het dus ook een belangrijk kanaal worden om als lokaal politicus op aanwezig te zijn. Met Snapchat kan je een jonge doelgroep bereiken, toekomstige kiezers
  • Gratis
  • E-book
  • Quick wins
  • Handleiding
  • Voorbeelden
"ja, ik wil een gratis e-book downloaded over Snapchat"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Snapchat en politiek
Snapchat is aan het boomen! Met de verkiezingen in het vooruitzicht kan het dus ook een belangrijk kanaal worden om als lokaal politicus op aanwezig te zijn. Met Snapchat kan je een jonge doelgroep bereiken, toekomstige kiezers
  • Gratis
  • E-book
  • Quick wins
  • Handleiding
  • Voorbeelden
"ja, ik wil een gratis e-book over Snapchat en politiek"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Snapchat en politiek
Snapchat is aan het boomen! Met de verkiezingen in het vooruitzicht kan het dus ook een belangrijk kanaal worden om als lokaal politicus op aanwezig te zijn. Met Snapchat kan je een jonge doelgroep bereiken, toekomstige kiezers
  • Gratis
  • E-book
  • Quick wins
  • Handleiding
  • Voorbeelden
"ja, ik wil een gratis e-book downloaded over Snapchat"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Een sociale media audit?
Organisatieblindheid zorgt ervoor dat je niet meer jouw eigen verbeterpunten ziet. Als onafhankelijke experts is het voor ons makkelijker om de kinderfoutjes op te sporen en de ‘quick wins‘ te zien.
  • Goedkoop
  • Kort en krachtig advies
  • Volledig op jouw maat
  • Veel praktische tips
  • Korte termijn
  • Onafhankelijk onderzoek
  • Begrijpbaar
"ja, ik wil meer informatie over de sociale media audit!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Presentatie politieke communicatie
Ik trok enkele weken naar Amerika om er te leren over de verkiezingen en politieke marketing. Amerika is namelijk nog steeds een trendsetter op vlak van politieke communicatie. Wil je als eerste de nieuwe succesvolle trends horen? Nodig mij dan nu GRATIS uit voor een keynote! Wacht niet te lang! Ik kan maar een beperkt aantal gratis presentaties geven vanwege een drukke agenda.
  • Praktische tips
  • Boeiende anekdotes
  • Amerikaanse verkiezingen
  • Volledig Gratis
"ja, ik wil meer informatie over de presentatie!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Big data en politiek?
Big data wordt gezien als 'the new big thing' in politieke communicatie. Wie als eerste iets nieuws op een goede manier kan inzetten, wint verkiezingen. Data verzamelen en data analyseren is niet eenvoudig. Wij hebben echter een oplossing. Goedkope analyserapporten! Benieuwd wat dit juist inhoudt? Neem dan snel contact met ons op en ga zo met voorsprong de volgende verkiezingen in!
"ja, ik wil meer informatie over de analyserapporten!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Snapchat en politiek
Snapchat is aan het boomen! Met de verkiezingen in het vooruitzicht kan het dus ook een belangrijk kanaal worden om als lokaal politicus op aanwezig te zijn. Met Snapchat kan je een jonge doelgroep bereiken, toekomstige kiezers
  • Gratis
  • Tips
  • Quick wins
  • Praktisch
"ja, ik wil gratis tips over Snapchat en politiek"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
OR
Ontvang regelmatig waardevolle tips!
{subscription-facebook}
{subscription-google}
MIS GEEN TIPS!
Wil je regelmatig waardevolle tips en voorbeelden in jouw mailbox? Schrijf je dan nu in voor onze gratis updates met tips.
SHARE
OF
Blijf op de hoogte!
Door je aan te melden krijg je waardevol advies over sociale media, politieke communicatie en personal branding. Geen overload aan informatie. Kort en krachtige tips. Beloofd!
GRATIS keynote
Wij nemen contact met jou op om een datum af te spreken.
  Wij haten spam!
Enter Your Account
{loginbox-username}
{loginbox-password}
{loginbox-remember}
Remember Me
{recaptcha}
{loginbox-submit}
GRATIS WEBINAR
Schrijf je in voor de gratis webinar over trends in politieke communicatie.
Dinsdag 13 december van 12u tot 13u.
DE BEELDVOERDER
"ja, ik wil meer informatie over deze samenwerking!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
"ja, ik wil meer informatie over deze samenwerking!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Workshop personal branding
Via deze praktische workshop krijg je veel bruikbare en inspirerende tips om te scoren met personal branding. Alles is psychologisch en wetenschappelijk onderbouwd.
  • Hoe maak je een goede online indruk?
  • Je wilt veel concrete tips?
  • Wat zijn de succesfactoren?
  • Psychologische experimenten
  • Concrete voorbeelden
  • Sociale media en personal branding
"ja, ik wil meer informatie over de workshop!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Workshop personal branding
Via deze praktische workshop krijg je veel bruikbare en inspirerende tips om te scoren met personal branding. Alles is psychologisch en wetenschappelijk onderbouwd.
  • Hoe maak je een goede online indruk?
  • Je wilt veel concrete tips?
  • Wat zijn de succesfactoren?
  • Psychologische experimenten
  • Concrete voorbeelden
  • Sociale media en personal branding
"ja, ik wil meer informatie over de workshop!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Blijf op de hoogte!
Wil je steeds op de hoogte blijven van de nieuwste ontwikkelingen? Of wil je regelmatig waardevolle tips en voorbeelden in jouw mailbox? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.
Ja, ik wil gratis tips E-mailadres Achternaam
Hoe word ik burgemeester?
Tijdens de Amerikaanse verkiezingen trok ik 3 weken naar Amerika om er van de besten bij te leren. Ik heb een groot deel van mijn opgedane kennis nu neergeschreven. Om dit e-book zo praktijkgericht mogelijk te houden, heb ik me vooral gefocust op de lokale verkiezingen. Meld je aan en je ontdekt maar liefst 30 tips om burgemeester te worden!
  • Gratis
  • E-book
  • 30 tips
  • Handleiding
  • Voorbeelden
"ja, ik wil een gratis e-book met tips om burgemeester te worden."
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
HOE WORD JE BURGEMEESTER?
Tijdens de Amerikaanse presidentsverkiezingen trok ik naar Amerika om er de experts op vlak van social media en politieke marketing te interviewen. In februari zit ik in Washington DC samen met het marketingteam van President Donald Trump. De weken en maanden na mijn roadtrip trok ik heel Vlaanderen rond om mijn verzamelde kennis te delen via een keynote. Een groot deel daarvan heb ik nu neergeschreven. Om dit e-book zo praktijkgericht mogelijk te houden, heb ik me vooral gefocust op de lokale verkiezingen.
Download net als meer dan 1000 andere politici het e-book en je krijgt maar liefst 30 tips voor jouw (online) campagne.
Workshop scoren met sociale media
Via deze praktische workshop krijg je veel bruikbare en inspirerende tips om te scoren met sociale media. Alles is psychologisch en wetenschappelijk onderbouwd. Zet alvast in je agenda: 9, 16 en 23 maart. Investering = €295 excl. BTW
  • Hoe maak je online een goede eerste indruk?
  • De principes van het online overtuigen?
  • Van een idee naar een communicatiestrategie
  • Op welke kanalen moet je inzetten?
  • Online adverteren
  • Welke tools besparen je tijd?
  • Trends in sociale media
"ja, ik wil mij inschrijven voor de workshop!"
Na deze inschrijving sturen wij je een factuur
Twitter en politiek
Tijdens mijn opleiding communicatiemanagement deed ik een onderzoek naar de gebruikte tactieken door Vlaamse politici op Twitter. Ik heb nu alles wat samengevat en gebundeld in een gratis whitepaper.
  • Gratis
  • Whitepaper
  • Tips
  • Onderzoek
  • Twitter
"ja, ik wil deze gratis whitepaper over Twitter en politieke communicatie."
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Podcast
Via onze podcast kan je verschillende afleveringen beluisteren over trends in politieke communicatie. Wil je na de laatste aflevering de belangrijkste inzichten per mail krijgen? Schrijf je dan nu in!
  • Facebook
  • Snapchat & Instagram
  • Video's
  • Personal branding
  • Big data
"ja, ik wil de belangrijkste inzichten uit de podcast."
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Psychometrie & politiek
Big data in combinatie met psychologische modellen wordt gezien als 'the new big thing' in politieke communicatie. Wie als eerste iets nieuws op een goede manier kan inzetten, wint verkiezingen. Neem met ons contact op als hierover meer informatie wilt. Of laten we eens samenzitten!
"ja, ik wil hier meer informatie over!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
"ja, ik wil meer informatie over deze samenwerking!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
267% MEER CONVERSIE
Benieuwd wat voor psychologisch trucje maar liefst 267% conversie opleverde?
Ik stuur je het onmiddellijk door per mail!
"ja, ik wil meer informatie over deze presentatie!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Twitter en politiek
Tijdens mijn opleiding communicatiemanagement deed ik een onderzoek naar de gebruikte tactieken door Vlaamse politici op Twitter. Ik heb nu alles wat samengevat en gebundeld in een gratis whitepaper.
  • Gratis
  • Whitepaper
  • Tips
  • Onderzoek
  • Twitter
"ja, stuur mij deze gratis whitepaper!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Twitter en politiek
Tijdens mijn opleiding communicatiemanagement deed ik een onderzoek naar de gebruikte tactieken door Vlaamse politici op Twitter. Ik heb nu alles wat samengevat en gebundeld in een gratis whitepaper.
  • Gratis
  • Whitepaper
  • Tips
  • Onderzoek
  • Twitter
"ja, stuur mij deze gratis whitepaper!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
"ja, ik wil meer informatie over deze samenwerking!"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.
Ik kan je niet onmiddellijk laten weten hoeveel een workshop kost. Dit hangt af van de duur, aantal deelnemers, onderwerp, ...
Prijzen variëren van 240 euro tot 1970 euro
Vul je gegevens onderaan in, dan neem ik onmiddellijk met jou contact op. Zo kan ik luisteren naar je vragen en je een correcte prijs geven.
7 POWER TIPS
Wij bundelden 7 krachtige tips die jouw bereik op Facebook onmiddellijk zullen verhogen. Nog niet echt bezig met sociale media en wil je hier verandering in brengen? Deze tips zijn ideaal om te starten!
"Krijg onmiddellijk het gratis e-book met tips om je bereik op Facebook te verhogen."
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.

✅ Gratis

✅ 7 krachtige tips

✅ Facebook

✅ Bereik verhogen

✅ E-book

7 TIPS NEUROMARKETING
Wij bundelden 7 krachtige tips uit de neuromarketing en sociale psychologie. Vaak eenvoudig en kleine verschillen, maar de resultaten zijn indrukwekkend.
"Krijg onmiddellijk het gratis e-book met tips uit de neuromarketing en psychologie"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.

✅ Gratis

✅ 7 krachtige tips

✅ Neuromarketing

✅ Sociale psychologie

✅ E-book

Zelfde prijs, toch goedkoper
Wij bundelden 5 trucjes uit psychologie om je prijs goedkoper te doen lijken. Vaak eenvoudig en kleine verschillen, maar de resultaten zijn indrukwekkend.
"Krijg onmiddellijk het gratis e-book met trucs uit de psychologie"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.

✅ Gratis

✅ 5 psychologische trucs

✅ Prijspsychologie

✅ E-book

✅ Concrete voorbeelden

GRATIS CONSULTANCY
Wij leggen je aan de hand van concrete tips uit hoe het KOLA-model jou kan helpen. Zo krijg je advies om je online marketingtechnieken te verbeteren. Dit kan via de telefoon of via Skype.
"Krijg onmiddellijk gratis tips. Toegepast op jouw case"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.

✅ Gratis

✅ Krachtige tips

✅ KOLA

✅ Consultancy

✅ Online marketing

Ik kan je niet onmiddellijk laten weten hoeveel de investering van een workshop is. Dit hangt af van de duur en het aantal deelnemers.
Prijzen variëren van 290 euro voor een uur tot 2100 euro voor een hele dag.
Vul je gegevens onderaan in, dan neem ik onmiddellijk met jou contact op. Zo kan ik luisteren naar je ambities en je een correcte prijs geven.
GRATIS CONSULTANCY
Wij leggen je aan de hand van concrete tips uit hoe je jouw Facebookpagina of website kan verbeteren. Dit kan via de telefoon of via Skype.
"Krijg onmiddellijk gratis tips. Toegepast op jouw case"
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.

✅ Gratis

✅ Krachtige tips

✅ Optimalisatie

✅ Consultancy

✅ Online marketing

Ik kan je niet onmiddellijk laten weten hoeveel de investering is. Alles hangt af van waar je nood aan hebt.
Prijzen liggen tussen 977 euro tot 6997 euro.
Vul je gegevens onderaan in, dan neem ik onmiddellijk met jou contact op. Zo kan ik luisteren naar je ambities en je een correcte prijs geven.
Tips campagne Macron
De belangrijkste lessen die jij kan leren van president Macron op vlak van Big Data, psychologie, overtuigen en sociale media.
"Krijg onmiddellijk het gratis e-book met tips uit de campagne van Macron."
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.

✅ Gratis

✅ Krachtige tips

✅ Sociale media

✅ Campagne voeren

✅ E-book

Tips politieke websites
Wil je weten wat nu een website geschikt maakt voor politieke campagnes? Download dan gratis dit e-book. Je krijgt veel handige tips en een checklist die je kan gebruiken voor je website. We benoemen ook de meest gemaakte fouten.
"Krijg onmiddellijk het gratis e-book met tips om je website te verbeteren."
Wij haten spam! Deze gegevens worden niet gedeeld.

✅ Gratis

✅ Krachtige tips

✅ Website

✅ Handige checklist

✅ E-book